Summer Bucketlist 2017

Salı, Temmuz 04, 2017

Liste yapmayı sevenler toplansın. Bu yaz içinde yapmak istediklerimi kafamda şöyle bir topladım ve sizinle paylaşmak istedim.




1. Tatile gitmek! Perşembe kısmetse tatilimiz başlıyor ve gayet hevesliyiz, umarım güzel geçer. Kedileri bırakıyorum diye gerçi bir yandan da gayet gerginim dürüst olmak gerekirse. Neyse umarım sorunsuz gider geliriz ve iyi vakit geçiririz, kediler de iyi olur. İnşallah!



2. Umud'la uzun bir bisiklet turu yapmak. Eylül başı 22 km süreceğiz gerçi, Umud kamp yapacak okulla birlikte onunla beraber ben de bisiklet süreceğim yanında, ki bence kamp da gayet büyük bir yenilik. İki gece evden uzak!!1!1! Neyse umarım bu da iyi geçer diyelim. Hof.



3. Belçika Ardenlerini ziyaret etmek. Ağustos'ta 10. evlilik yıldönümümüz, o vesileyle gidelim bir haftasonu diyorum. Ardenler epey sakin, yeşil ve bol yürüyüş yapmalık, özellikle fotoğraftaki Dinant hoşuma gidiyor.

4. Umud'la yeni bir müze görmek. Epey müze ziyaret ettik ama Hollanda'da adım başı müze olduğundan sanırım asla hepsini bitiremeyiz. Hangisi olduğunun pek önemi yok, görmediğimiz herhangi birini görelim bu yaz.

5. Profesyonel cilt bakımı! Cildim aslında hiç görünmediği kadar iyi görünüyor son aylarda ama tatilde her yıl olduğu gibi delice kötüleşeceğini biliyorum. Sıcak bana ve cildime hiç iyi gelmiyor açıkçası, henüz ne yaptırmam gerektiğine karar vermedim ama şöyle cihazlı filan ciddi bir bakım yaptırmak istiyorum tatil dönüşü.

Sizin yaz planlarınız nasıl?

You Might Also Like

0 yorum

Labels